Tuesday, December 27, 2011

Harga Blog Ben Ashaari Cecah RM 200 K !!!

Hahaha...aku saja suka-suka...

Test check nilai harga blog orang...

Aku try untuk blog yang femes emes tu...

Santai Bersama Ben Ashaari...

Sekali result....hambek kau....mahal tol blog abg Ben ye...

Boleh beli Toyota Estima 2 bijik tu abg Ben...Tak caya tengok ni.......



Ha kan dah cakap...yang aku bulatkan merah tu...tu harga dia la tu...

Bolehlah mintak abg Ben belanja makan pasni...mahal tu blog dia....

Mana mau cari maaa!!!

Aku pun try check untuk blog Cik Epal jugak...ni hasilnya...



Ha ni lagi sorang jutawan amatur...CE pasni kau boleh belanjo den makan yo...

Mahal bonar blog ekau...lobeh seratuih ribu....ekau pakai jampi tok bomoh siam ko apo?

Pastu aku pun try check blog aku yang buruk lagi hudoh ni....hasilnya wuwuwuwuuuuu.....



Nak nangih raso....dapek soribu jo....ok lah kan pada takde nilai lansung...

Ni kalau jual lepasla untuk gaji aku sebulan....hahahaha...

Betul ke tak betul entahlah....

Tapi kalau korang nak try check nilai harga blog korang boleh

klik kat BIZ Information ni ye....sekadar suka-suka...Ok Bye!!!

1 comment:

@KU M@NUS!@ B!@S@ said...

nice entry!!boleh cuba ni..