Sunday, March 18, 2012

Warkah Cinta Mat Rock....TERBAIK !!!

Hahahaha....drama TV3 yang aku rasa beri kesan mendalam pada aku...tak kering gusi aku gelak malam tadi...kelakar habis jugaklah....

Part yang aku paling suka sekali masa buat Konsert Syok Sendiri...yang aku berair mata tengok si Nabil main gitar bass tapi jari still rockers....tiap kali petik tali gitar tu mesti buat simbol rockers tu...adoi...mengelepar aku suka...ok la sebab malam tadi suami aku keje so aku duduk sorang la kat rumah...memang layanla....

Pastu pulak part yang si Nabil bagitahu Fathia yang Eddie (Ni nama hero cerita..nama betul mamat tu gua tak ingat bro) ...eksiden....perhhhh....Nabil nangis tapi tangan still simbol rockers sambil tutup muka...siap kuar ayat " Gua rockers mana boleh nangis "....hahahaha......

Overall story memang gua layan la kan...4/5 gua kasi mark untuk cerita ni...

6 comments:

emy|farid said...

tak nengok smpai abes....... huwaaaa

Makwe Kintan said...

la awat nya....rugila...^__^

LaLa mhdnor said...

x tgk pun sebab malam tu kena balik kolej dah :(
nak tgk sharnaaz aka eddie !

Yatie Awang said...

akak tak tangok pulak citer tu...

mekasih ye singgah blog akak

lady scooter said...

4/5 jugak..memang sempoi sangat kan citer tu..he3... yg penting, komedi dlm citer ni tak mengarut - ngarut... dan senang nak paham...

Makwe Kintan said...

"gua lu gua lu cam cute-cute je" ayt yg sy plg suka...^__^