Wednesday, May 30, 2012

Hasil Selepas Sebulan Guna MaryKay Product


Sebelum penggunaan MaryKay Product








Selepas Sebulan dengan penggunaan Marykay Product



Maaflah kalau gambar kurang memuaskan. Ini je yang mampu. Ini muka natural ye tanpa mekap. Kang korang cakap "Ala tepek bedak tebal la tu"... 

Aku bukan pakai handphone mahal macam korang. Takde Blackberry. Takde iPhone. Takde iPad. Tak mampu dooo...keje makan gaji ginila...

Tapi Alhamdulillah guna produk ni memang berbaloi. Bukan nak suggest atau promote. Cuma aku mahu share yang aku rasa bagus saja. Dulu kulit berminyak,sensetif & mudah naik jerawat. Kulit aku bukan boleh guna produk sebarangan. Mula la naik merah-merah atau radang.

Bila dah sebulan guna MaryKay ni kulit kurang dah berminyak dan jerawat pun hilang. Cuma tinggal parut-parut jela sikit.

Memang puas hati..Walaupun harganya agak mahal satu set dekat RM300 jugak..tapi tahan sampai 4 5 bulan tau..pakai pun perlu sikit-sikit je...tak payah banyak-banyak..

Suami aku orang pertama yang tegur perubahan muka ni. Yelah lagipun aku memang nak cantik untuk suami je. Bukan untuk orang lain. Suka lah dia.....

Anyway kalau korang nak tahu aku pakai set produk yang mana boleh KLIK SINI..





So skang aku tambah lagi 1 produk iaitu...






Untuk penjagaan bibir aku guna yang ini....


Pilihan colour aku Mango sebab ia sesuai dengan warna kulit aku...aku pun suka yang simple je...nak keluar jalan dengan En. Suami senang pakai ini je..Ada SPF 15 untuk lindung bibir dari matahari lagi....

Just wanna share with you dear...

20 comments:

~Cik Sweety~ said...

saya pun guna produk ne..tpi kat sabah xda jual produk ne secara direct..kene order juga dari beauty consultant..dah la tu, bila kol tnya produk tu dh smpai blom, asik belum je..

Bole tak MK bgi nbr kontek ke emel ke, nk buat ordering produk ne??

huhu..saya punya set dh nak hbs dh..risau neyh..dah masuk 6 bln dh pakai..

DrFIO said...

Dengar juga org cakap Mary Kay bagus. Tapi saya baru je mencuba SF Beauty. Pun ok :)

DrFIO said...

Dgr jugak org kata Mary Kay bagus. Tapi saya baru guna SF Beauty. Pun ok :)

CINTA UNTUK KITA said...

cantik!!

~Cik Sweety~ said...

okeh..dah dapt.. terima kasih yea dear..(^_^)

Raz said...

mahal ke tak sis? nampak mcm best jgk.. huhu... ternyata berkesan

LydSunshine said...

Ha ah la, Nampak perubahan. Dgn saya mesti tak sesuai product ni. Sebab kulit saya kulit kering parok. Hari2 biasa mmg akan ada kulit berkelupas. Suka le si Kintan bila istewi dia dah santek.

Makwe Kintan said...

RazFira standard hargala...satu set dalam RM290++...ada pencuci,toner,pelembab & masker..

LydSunshine...klu kulit kering marykay ada produk untuk set No.1..sy kulit berminyak...so set no.3

are_lin@yu said...

first dgr produk ni dear..mcm ok ja..hrga lh thn..kna kmpul duit ni.hihihi

. said...

hi dear done follow sini.. follow back taw for makeup tutorial.. tengkiuu :)

Emmy Natiella said...

saya baru start guna mary kay ni , hopedapat esult yang sama cam u jugak, cant wait :D

Unknown said...

sy br tahu psl produk mary kay nie.. mslh kulit sy ialah berminyak+berjerawat+berparut.. sy patot cuba produk mary kay botanical f3 atau produk mary kay acne prone skin?

Makwe Kintan said...

elly nadirah klu just oily skin je guna botanical..tp klu ada acne leh guna acne prone skin utk matikan jerawat...

Qist said...

Salam,
Saya adalah independent beauty consultant for Mary Kay. if anyone interested nak Cuba. Bole contact saya.. Mazwin.nordin@gmail.com FREE skincare class n makeup skali... Try b4 u buy... Thnx.

Anonymous said...

Camne nk beli erk

Anonymous said...

hi..sy mntk share link ye..tq..

Saidatul akma said...

Produk Mary Kay ni memang best, sy da guna about 5 month.. baru tukar clenser shj hihihi..yang lain masih banyak agy. Memang worth it! kulit makin sihat dan bersih

Saidatul akma said...

Produk Mary Kay ni memang best, sy da guna about 5 month.. baru tukar clenser shj hihihi..yang lain masih banyak agy. Memang worth it! kulit makin sihat dan bersih

Anonymous said...

sya pun pkai . sy pkai acne punya . so far mmg oke lh :)

Unknown said...

Nak cubaaa... yg trial for acne...