Thursday, July 19, 2012

Hanis Zalikha Kena Kritik Hebat Di YAHOO !!!

Blogger popular si Hanis Zalikha. Baru saja mencipta nama dalam dunia hiburan. Aku sudah tahu lama dia ni berlakon. Aku selalu tonton Drama 'Memberku Hawa' tajaan KOTEX di TV3. 

So dah lama perasan dia ada bakat dalam lakonan. 



Namun baru sahaja ceritanya diterbitkan di ruangan yahoo.com.my, Sudah ada yang bermulut bisa mengkritik. Rasa simpati juga pada Hanis. 

Tapi biasalah Hanis, masuk sahaja dunia hiburan ini pasti pelbagai dugaan datang. Ini baru sedikit. Bila dah lama nanti lagilah bermacam-macam perkara tidak enak akan ditempuh. 







Itulah sebahagian kritikan yang dilemparkan pada artikel itu. Apapun bersabar & tabahkan hati ye Hanis. Yang penting akak suka tengok lakonan Hanis. Hanis ada bakat yang mampu digilap. 

Hanis boleh pergi lebih jauh dalam persada seni tanah air. Cekalkan diri ye. Akak doakan Hanis Zalikha berjaya....

5 comments:

Nurul Akmal said...

Mungkin diorang tak berapa kenal ngan Hanis Zalikah kot... :)

RazFiRa said...

kesian Hanis.. tp die mmg dah glamour kot... nak takut ape lagik.. hahhaha

suki said...

hanis ini mmg kalau dlm blog gmbo semua kontrol cun..

Anonymous said...

diorang x kenal hanis la tu..x pernah jenguk blog dia..kesian hanis,dia x mcm tu..dia langsung x sombong,percaya la..saya penah g amik tempahan kuih raya kat umah dia.hehe

Anonymous said...

Org yang asyik kritik tu jeles lettu dorg muke desa kannn. Haha. Lagi satu suh pakai tudung semayang semua ye, padahal die mengadap komputer kann. Keji sangat. Haha. Dorg xkenal hanis zalikha maknanye dorg buta it tu. Baru berjinak2 dengan myspace. Opss terasa ker?