Monday, December 22, 2014

Semakin Pasti

 
Kita akan tidak sekapal lagi, 
Aku turun disini, 
Bina kapal yang baru, 
Teruskan pelayaran sendiri.






.




4 comments:

Heela Monica said...

Tahniah dan semoga berjaya..Sungguhpun kite mungkin tidak sekapal lagi..namun doakan kami berjaya seperti MK.

Terima kasih.

LydSunshine said...

MK.... Huhu... nak turun kapal dah ke? Semoga Allah berikan MK yang terbaik..

Heela Monica said...

As-salam MK..kenape posting macam sedihh je..kongsi lahh..ape2 pun jangan putus asa..

Tapi kalau MK dah berjaya..kongsikan lah ape jua usaha yang MK lakukan sehingga berjaya mengandung dan yang penting sembuh dari segala penyakit tu..saya sangat menantikan respon dari MK.

Makwe Kintan said...

Heela Monica. Huhu saya dah update story yang baru la.. ^_^