Wednesday, November 9, 2011

Ratu Cantik Dunia ...

Miss World 2011

Okey semalam aku tengok news kat yahoo.
Result for Miss World 2011 dah tau sape kan..
Dia dari venuzuela...eh betul aku eja kan?..
Ya pada dasarnya memang dia ni cantik..
tapi...................................................................





















Pada aku wanita ni lebih cantik.
Aku lebih suka title Ratu Cantik tu aku berikan kepada wanita ini...^__^
Aku jumpa gambar ni kat dalam internet.
Rasanya dia orang Indonesia.
Sekali tengok terus terpukau.
So aku simpan supaya dapat ditatap setiap hari.
Bagi aku wajahnya seperti bercahaya..............
Mungkin pada kamu dia biasa sahaja...
Namun pada aku dia teristimewa...
Walau apa pun kecantikan hanya pinjaman daripada ALLAH SWT sahaja...
Tidak akan kekal...

P/S : Ratu Cantik sebenar ialah mereka yang mempunyai hati budi yang baik
dan terpuji serta kehidupannya berlandaskan syariat Islam....~_^


1 comment:

Azmar Abdullah said...

Ingat, jangan sampai menimbulkan zina. nasihat pada diriku dan kamu.