Friday, December 16, 2011

Terima Kasih Awak - Awak Sumer !!!

Semalam saya ke Kuantan menjalankan tugas rasmi.
Biasalah orang keje gomen.
Hujung tahun je banyaklah benda yang nak kena kejar.
Tak hilang lagi letih semalam.
Maklumlah saya ke Kuantan naik motor dengan suami.
Minah REMPIT la !!!...hahahaha...

Kejang otot pinggang ni...
Macam mana tak kejang..3 jam atas motor dari jam 7.00 pagi sampai 10.00 pagi...
Pastu balik 3 jam lagi perjalanan...haduhhhh...seksa tapi demi tugas kuatkan jugak...
Hehehe...lupakan rungutan saya tu...

Pagi ni baru je dapat bukak blog...TANJAT BOBOI !!!
Follower bertambah dan komen pun banyak...

Alhamdulillah...tak sia-sia saya join 4 segmen dalam masa 2 hari lepas...
Saya ni blogger baru so ambil masa nak promosikan blog...

Saya nak ucap terima kasih banyak-banyak pada awak sumer yang sudi join blog buruk ni...
Blog saya ni tak menarik sangat pun...story personal banyak lah...

Saya janji akan follow awak sumer balik (sambil angkat tangan)...tapi slow-slow lah ye...
Saya ni komitmen banyak..nak jadi isteri, pekerja dan sebagainya...
So amik masa sikitlah ye...hope awak sumer tak marah & bersabar dgn saya...hehehe...

Saya pun nak ucap terima kasih pada abg Ben, Mak Dara dan Jiwa Rosak sebab buat segmen gini...

I Love U All...hehehe...^__^

No comments: