Thursday, June 7, 2012

Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500


Syarat-syarat
- Follow blog miss z [nanti miss z akan follow korang balik]
- Letak header miss z dan linkkan ke entri ini
- Buat entri  bertajuk : Segmen : Pencarian Blogger Follower Bawah 500
- Nyatakan bilangan follower anda
- Pastikan follower blog anda KURANG daripada 500 orang
- tag kalau nak tak tapi pastikan diorang tahu :)
- hantar link entri anda ke ruangan komen
  Link entri BUKAN link BLOG
  hantar di ruangan komen entri ini BUKAN tempat lain
- Tamat segmen : 12 JUN 2012, Jam 10 pagi

Untuk join klik picture diatas...

12 comments:

MISS Z BERCELOTEH said...

makasi sudi luangkan masa join segmen miss z :)

LydSunshine said...

Selamat menambahkan follower... :D

Ayuni Yusop said...

Dari segmen yang sama!!^^
done follow(202#),hit me back k..
btw,you have an awesome blog..suka bw kat sini..

http://absolutelybizare.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

LoveLicious ! said...

dari segmen yg sama . i follow youu :) hehe

http://scandalforlife.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

bai baizura said...

dtg dr segmen yg sama:)

http://baizuratuha.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

Mr.Muink said...

dah follow kamu , dari segmen yang sama , jemput singgah yer . =)
MuinkSnikerdoodle

tak salah kalau berkawan kan ;)
My Facebook
My Twitter

Mrs.BuduBilis said...

salam kenal...singgah sini dari segmen yang sama..done follow u..

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

::azmina nordin:: said...

salam mina datang dari segmen yang sama sambil follow http://testingsaja-saja.blogspot.com/2012/06/segmen-pencarian-blogger-follower-bawah.html

iehahfarihah said...

salam,
singgah sini jap dari segment yang sama.
done follow awak
follow me back erk..
http://iehahfarihah.blogspot.com

thank..

shichi7nana said...

hi..
dari segmen yang samalah...
jom kita buat aktiviti follow-mengfolloow..
btw, nice blog..

http://shichi7nana.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

CikNana said...

done follw u dr segmen yg sama..:)

http://cikvivameow.blogspot.com/2012/06/pencarian-blogger-follower-bawah-500.html

MISS Z BERCELOTEH said...

Segmen miss z dah tamat..jom terjah blogger lain

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/06/senarai-peserta-segmen-pencarian.html