Wednesday, January 9, 2013

Saya Menang Tudung Rekaan Norjuma

Permulaan tahun 2013 ni agak sedih sikit bagi aku. Yelah bila dapat tau ada ketumbuhan pada rahim dan akan dibedah...waaa awal tahu dah kena "Honeymoon" kat hospital...baru je rancang nak bercuti dengan suami pergi ke Port Dickson....tak jadi la nampaknya..tangguh jela...

Tapi semalam ada perkara yang buatkan aku senyum dari petang sampai ke malam...

Saja je bukak Facebook tengahari semalam..join contest Datin Norjuma...dia kan ada bisnes tudung sendiri skang ni...Lawa gak rekaan dia...




Aku saja je join...tak harapkan pape pun...selama ni bila aku join apa-apa contest memang tak penah menang....

Tapi semalam Alhamdulillah...rezeki Allah swt nak bagi siapa akan sangka....akhirnya Datin Norjuma pilih aku sebagai pemenang...best nya....




Eceh comment aku paling gempak kononnya..Tudung AIDIJUMA "Terukir Di Bintang"...hok aloh tiru lagu Yuna nampak !!!...hehe amik berkat Yuna ni....terasa lagi bahang AJL 2012 tu...

Senang je kalau korang nak join...syaratnya just LIKE Fanpage & Picture dia (pic akan berubah tiap hari), SHARE & COMMENT kat Pic tu....

Cepat tau sebab contest ni selama sebulan je dari 7/1/2013 hingga 7/2/2013. Mane tau korang pun bertuah macam aku jugak ...cewah bertuahlah sangat !!!(SENTAP)

Yahoo dapat tudung free.....!!!

Nak join KLIK SINI...

p/s : "Aizat nyanyi lagu Yuna best kan..tapi yang aku tergoda ialah "Misainya"...huhu.."



1 comment:

LydSunshine said...

Yahooo... menang. Tahniah. Contest ni kena bagi nama tudung je ke? Nak join la.