Friday, September 13, 2013

Tips Hilangkan Jerawat Pada Muka Dan Badan


Ramai wanita menginginkan kulit yang bersih serta bebas jerawat. Rasanya lelaki pun sama. Ada satu tips yang aku nak kongsikan macam mana nak bebas dari jerawat. Yelah guna produk berbagai-bagai, ada yang sanggup berbelanja ribuan ringgit semata-mata nak cantik right ?

Senang je. Rahsianya "Air Limau Nipis / Lemon Suam Tanpa Gula"..

Aku amalkan minum air ni sebenarnya untuk rawat ketumbuhan endometriosis aku. Ni saranan Dr Hamid Arshat. Aku pun cuba. Alhamdulillah dah 6 bulan aku amalkan. Memang ada perubahan.

Bukan setakat penyakit aku sembuh. Malah masalah jerawat pada muka & badan pun hilang. Masalah kulit berminyak juga tiada lagi. Kulit pun halus sebab limau kan Vitamin C. 

Aku malas nak tunjuk gambar aku sekarang sebab saya pemalu sebenarnya nak bergambar. Rasa macam buruk..adoii tak baik.. 

But Series la.. memang hilang jerawat tu. Minum air ni selepas makan ok.

Sebab limau bersifat alkali bila masuk dalam tubuh kita. Makanan yang kita makan selalunya berasid. So ia membantu menaturalkan tubuh kita..bebas toksin.. 

Kalau nak tahu lebih banyak lagi kebaikan tu rasanya kalian search sendiri la..Semua hujung jari je..

Selamat Memiliki Kulit Yang Cantik !!




2 comments:

LydSunshine said...

Betul ke ni MK? Saya suka minum air lemon. Tapi biasa tambah madu. Honey lemon gitu. Sedap.

Makwe Kintan said...

betul la..pengalaman saya ni..hihi oh bestnya lemon madu..