Monday, October 28, 2013

31 Gambar Lukisan Hebat Seakan Hidup

Kali ini aku mahu membawa pembaca blog aku ke alam fantasi. Eh jap masalahnya ada ke pembaca blog picisan ini. ekekeke.. 
Apa pun aku nak tunjuk pada korang semua melihat lukisan-lukisan hebat di dunia ni. Pada aku lukisan ni memang mengagumkan mata. Terpesona saat mata menatapnya. Bagi yang berjiwa seni macam aku (jiwa kacau sebenarnya) memang suka sangatlah tenung lama-lama gambar lukisan macam ini. Sebab terasa lukisan tu ada jiwa & perasaan walaupun sebenarnya ia cuma gambar hasil tangan manusia berbakat yang bakatnya dikurnia oleh Allah SWT.

Lukisan ni sekilas pandang serupa gambar manusia betul. Tapi bila diamati & diteliti sebenarnya ia merupakan lukisan. Jom kita berfantasi.. hehe..
































Hebat tak ?..

4 comments:

Eraz Fadli said...

Waaaaa.. Memang nampak hidup! Memang berbakat la pelukis tu..

Makwe Kintan said...

AWESOME kan eraz fadli.. (n___n)

memmetlenggeng said...

memang menarik dan cantik gambar2 ni

Makwe Kintan said...

cantik sgt kan kak.. saya kagum betul..hihi bakat anugerah Ilahi (n___n)