Tuesday, July 31, 2012

Doa Untuk Jadi Nabi ? Biar Betul !


Search Keywords untuk hari ni membuatkan aku terkejut besar...terlopong tenganga mulut ....

Apa pendapat korang pulak ?

Ke aku yang salah tafsir ni ?

Ke orang tu salah taip kot...hehe..think positif jelah ye...

Tapi kalau betullah orang tu nak jadi nabi..ish..ish..manusia manusia..

Dalam Al-Quran dah kata Nabi Muhammad SAW adalah nabi yang terakhir...

Baik kita ikut sunnah nabi kan bagus... 


p/s : "Orang sekarang pelik-pelik..dunia akhir zaman "

5 comments:

LydSunshine said...

Salah taip tu kot. Mungkin dia nak taip 'nak menjadi kacak seperti nabi yusuf'. Kekeke. Apa-apa pun, keyword mmg pelik2 kan derang ni.

Karukord Jagau's said...

ini mcm pun ada ka.....hehehheee

Sayidah Nafisah Ruslan said...

aiyak..
orang zaman sekarang ni semuanya nak mengaku nabi... apelah..

zulhilmi tempoyak said...

klu camni nk tgok mn..?? huhu

hafiz hafizol said...

dia tertypo kot tu.. hmmm