Friday, September 6, 2013

Hati Bunga


Malam ini malam apa ? oh bukan malam sunat ye. Terlepas dah semalam. Aku masih lagi di pejabat. Biasa rutin kerja lebih masa. Kadang-kadang rasa nak berhenti kerja sekarang ni jugak. Mulalah menyanyi lagu "Kalau Aku Kaya" ~Awie Rafael feat Altimet~

Tunggu suami datang jemput. Dia pun baru habis kerja. Sejak aku aktif kembali menaip blog 2 - 3 hari ini, asyik cerita hal suami je kan. Perasan tak ? Mesti ada yang naik meluatkan ?.Agak jelah.. Yelah aku nak cerita apa lagi. Tiada yang menarik pun pasal aku ni. Orang tiada anak macam ini lah..hihi..

Oh ye, aku dah habis injection lucrin 6 cycle. Lepas ni tunggu kedatangan period yang telah disengajakan stop oleh doktor. Monopous sementara. 6 bulan tu..terasa sekejap pulak..masa mula-mula suntik rasa macam lamanya nak habiskan 6 dose for 6 month. Sekarang abis dah treatment tu. Lepas ni cuba hamil semula. Harap ketumbuhan endometriosis aku tak berulang lagi. In Shaa Allah ada rezeki aku akan hamil juga nanti. Doakan aku boleh ?

Sebab tu hati aku terasa berbunga-bunga je sekarang.. Oh My Baby.. Can't Wait !!

3 comments:

memmetlenggeng said...

semoga success

Makwe Kintan said...

TQ sis atas semangat tu

FarahAdzman said...

All the best sis